Importanta raportului calitate pret pentru piesele auto

This item was filled under [ Solutii pentru orice ]

Cauciucuri iarna

Cele patru cauciucuri iarna ale unei masini sunt foarte importante, indiferent de cat de buna este masina, in primul rand trebuie sa avem grija ca aceasta sa fie dotata cu cauciucuri iarna, fie ca sunt anvelope de iarna ieftine  sau nu.

Exista situatii cand poti alege piese auto ieftine sau nu. Spre exemplu, poti alege sa achizitionezi anvelope de iarna ieftine, insa cand vine vorba de piese auto precum sistemul de directie al unui automobil, trebuie sa pui accent pe calitate si nu pe pret.

Sistemul de directie al unui automobil este reprezentat de un ansamblu de organe care dirijeaza cele doua roti frontale, mentinand deplasarea acestora in jurul unui centru imaginar si instantaneu de rotatie. Rolul acestuia poate fi rezumat prin asigurarea unei maleabilitati si stabilitati standard, trasaturi esentiale pentru siguranta in trafic. Intr-o prima instanta, acest sistem intervine in pastrarea sau modificarea directiei de deplasare a automobilul prin ajustarea planului rotilor frontale fata de planul longitudinal al masinii. Aceasta schimbare se numeste, in termeni tehnici, bracare.

Mecanica unui sistem de directie cu servomecanism pneumatic poate fi poate fi hidraulica, pneumatica sau electrica . Mecanica unui sistem de directie cu servomecanism pneumatic reduce efortul de manevrare si pastreaza directia de mers chiar si atunci cand se produce o pana de cauciuc la viteze foarte mari, indiferent daca ai cauciucuri de iarna sau nu. Sa dotezi masina cu Cauciucuri de iarna nu este un lucru pe care il faci doar ca sa nu primesti amenda, ci trebuie sa stii ca vei alege cauciucuri de iarna pentru propria ta siguranta.

In plus, sistemul trebuie sa:

  • Aiba o capacitate sustinuta de a pastra directia de deplasarea in linie dreapta
  • Asigure virajul corect, indiferent de raza de intoarcere, printr-o raza minima cat mai redusa
  • Faca posibila revenirea la miscarea rectilinie cat mai usor dupa efectuarea unui viraj
  • Sa usureze efortul depus de conducatorul auto pentru manevrarea directiei de mers
  • Aiba un randament cat mai mare, adica pierderile rezultate in urma frecarii in interiorul mecanismului de directie sa fie cat mai mici
  • Atenueze, pe cat posibil, socurile care pot fi transmise catre volan ca urmare a contactului cu diferite obstacolele intalnite pe partea carosabila – adica sa fie ireversibil
  • Aiba o constructie simpla respectiv o durabilitate sporita, astfel incat sa asigure siguranta conducerii
  • Prezinte compatibilitate cu mecanismul de suspensie, pentru ca oscilatiile rotilor la nivel orizontal sa fie minimizate
  • Asigure inclinarea rotilor directoare la minim, reducand posibilitatea deraparii in timpul rotirii
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Comment

Check Page Rank